tirsdag 18. desember 2012

To break it up

For å bryte julerekka litt her, dytter jeg inn et kort jeg lagde til min svoger som fyller 50 år i dag. *To brake the christmas row a bit I'm shoving in a card I made for my brother-in-law who turns 50 today.*
 
Jeg har brukt mine nye favoritt ark fra Studio Calico. Kan ikke annet enn å elske disse, de er jo SÅ lekre! Bildet yter dem ikke rettferdighet i det hele tatt! Jeg har brukt en tekst fra Norsk Stempelblad, embosset i hvitt på Bazzill. Die cut'en under er en Sizzix die på en Spellbinders oval. Dekoren ellers er bare et tynt satinbånd og et par perler. *I've used my new favorite papers from Studio Calico. You just have to love these they're SO gorgeous! The picture doesn't do them justice at all! I've used a sentiment from Norsk Stempelblad, embossed in white on Bazzill. The die cut underneath is a Sizzix die on top of a Spellbinders oval. The other decor is simply a thin satin ribbon and a couple of pearls.*

Jeg prøvde ut en ny bretting for å få plass til den lite originale gaven, et gavekort. *I tried a new kind of folding to make room for the unoriginal present, a gift card.*

Slik ser det ut når det er helt utbrettet. Med plass til å skrive en hilsen. Håper han blir fornøyd, jeg ble i alle fall det! :) Men nå er det tilbake til de siste julekortene! *This is what it looks like folded all the way out. With room to write a greeting. Hope he likes it, I know I did! :) But now it's back to the last of the christmas cards!*
 
Challenges:
Simon Says ...What's your favourite? (The papers from Studio Calico!) 
Nordsalten #67 - Happy new... (nye ark og ny bretting)
 
 

7 kommentarer:

  1. Great gift card idea! Thanks for playing along with us this week in the "What's Your Favorite" challenge over at the Simon Says Stamp Challenge Blog.

    SvarSlett
  2. Flott kort med smart løsning til gavekort :-) Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem

    SvarSlett
  3. Digget dete kortet. jeg har kopiert det og lagt i inspirasjons mappa mi faktisk <3

    SvarSlett
  4. En flott løsning til å pakke inn gavekortet i! Jeg likte veldig godt bruken av de ulike mønsterarkene. Takk for at du scrapper med NSHK!
    ~Karen Elise~

    SvarSlett
  5. Wow, dette var stilig det. Digger arkene veldig, får du kjøpt de i Norge? Digger oppsettet og bruken av de forskjellige mønstrer og lik farge på arkene <3 er det greit med lifting av kortet.......

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvilken stempelpute har du brukt her? ( er så på jakt etter hvit stempelpute :) :) ) Maser litt :)

      Slett
  6. Smukt kort i afstemte farver! Tak fordi du deltager hos kort o mania!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...