lørdag 8. desember 2012

Julestafett 1 - Rødt julekort

Midt på oppløpet til KOM og i de tetteste forberedelsene til julemessa, fikk jeg et snev av julegalskap og meldte meg på Julestafetten på forumet Scrapping.no. Første oppgave var enkelt og greit å lage et julekort i rødt.
 
Min løsning ble enkel og grei, med julens favoritt stempler og dies fra Waltzingmouse og Spellbinders. Jeg fikk også prøvekjørt en ny MS kantpunch jeg kjøpte for ikke så lenge siden og la på et tekststempel fra Kort og Godt, som kom i samme pakken som kantpunchen.
 
Jeg hadde ikke de store forhåpningene til resultater i denne runden, men jeg fikk da en andreplass i gruppen, så jeg klager ikke. Tusen takk til alle som stemte på meg!
 
Håper du får en riktig trivelig lørdag!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med andenpladsen. Det er altså også et flot kort. Lækre materialer du har brugt.

    Knus :)

    SvarSlett
  2. Enkelt og smukt julekort.
    Rigtig god 2 søndag i advent.

    Knus

    SvarSlett
  3. Så nydelig kortet er <3 De kortene du bruker med stempler i spellbinders er så utrolig utrolig fine<3 Sett på de gang etter gang etter gang.......og bare digger de, nå når jeg endelig kom inn på siden de selger de var de utsolgt........ Får bare fortsette å se på dine kort da :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...