onsdag 26. desember 2012

Julestafett 7 - En eske

I nest siste runde i julestafetten på scrapping.no var oppgaven å lage et prosjekt i hvitt. Jeg lagde denne lille gaveesken som nå har fått et nytt hjem hos søte Yasmine.
 
Ideen med gelatin vinduet har jeg hentet i Randis lille blogg. Esken er laget av hvit kartong (hobbykartong og hvit bazzill) og svertet med Fluid Chalk. Jeg har brukt ganske mange ulike dies og puncher her: Spellbinders, Marianne Design, Magnolia, Cheery Lynn, Martha Stewart og en ukjent snøkrystall punch.
 
Inni har jeg stemplet med et stempel fra Inkido og svertet med Distress Ink Vintage Photo.

Glitter og bling hører med. Stickles Frosted Lace vises dessverre ikke så godt på bildene, men Stardust på kanten ser man bedre. De små blomsterperlene i midten fant jeg i lageret mitt, men jeg aner ikke hvor de kommer fra.

Kanten av boksen har fått en bord med MS punch. Lukkingen er laget av Spellbinders Labels fourteen med magnet bak og en Prima bling foran.
 
Takk for stemmene jeg fikk i runden!

5 kommentarer:

  1. Wauw!! Sikken smuk æske! Jeg er vild med at lave æsker og denne er lige i min stil. Skynder mig at pinne den :)

    Knus :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott boks. Og flott dekorert. Og gelatin vinduet fungerer veldig godt :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig boks. :)
    Skikkelig flott gjennomført. :)

    SvarSlett
  4. Otroligt vacker ask! Vitt på vitt blir så elegant! Och så välarbetat och fint, som alltid från dej.

    God fortsättning på julen!

    SvarSlett
  5. Noe så utrolig nydelig boks dette var <3<3<3 På noen kreasjoner blir ordene borte fordi det bare er utrolig det som lages......her er en av de kreasjonene <3<3<3 Kan jeg spørre hvor den blomsterdiesen i nederste venstrehjørne kommer fra......den var nydelig <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...