tirsdag 11. desember 2012

Julestafett 2 - Tag

I nattens mulm og mørke, mellom pakking og forberedelser til reisen til Yasmine i november, måtte jeg få ferdig oppgave 2 til julestafetten på scrapping.no. Det ble en kjapp tag i samme stil som mye av det jeg gjorde til jul i fjor.
 
I år har jeg derimot lært noe nytt, nemlig maskering. Jeg maskerte og svertet med Distress Ink, Tumbled Glass, for å få effekten av snøhauger. På bakgrunnen stemplet jeg ulike snøkrystaller og embosset med Frosted Crystals, et klart embossingpulver med litt glitter i. Det gir en flott effekt til snøkrystallene. Etter embossingen svertet jeg over med Distress Ink (Stormy Sky, selvfølgelig, min desiderte favoritt blant alle Distress fargene. *lol*). Og til slutt stemplet jeg noen krystaller med Stormy sky.
Treet er en die fra Marianne design som har fått litt Liquid Pearls på seg. Toppet det hele med en tekst fra Kort og Godt, noen perler og litt bånd i toppen.
Takk for stemmene jeg fikk! :-)
 
*In the dead of the night in between packing and preparations for my trip to Yasmine in November, I had to finish task 2 in the christmas relay on scrapping.no. It was a quick tag in the same style as much of what I did for christmas last year.
This year I've learned something new though, masking. I masked off and sponged with Distress Ink Tumbled Glass, to get the effect of snow piles. In the background I stamped different snowflakes and embossed with Frosted Crystals, a clear embossing powder with a bit of glitter in it. Gives a great effect for the snowflakes. After the embossing I inked it with Distress Ink (Stormy Sky of course, my absolute favorite among all the Distress colours. *lol*). And finally I stamped some snowflakes with Stormy Sky.
The tree is a die from Marianne Design that got a bit of Liquid Pearls on it. Topped it off with a sentiment from Kort og Godt, some pearls and a bit of ribbon in the top. Thanks for the votes! :-)*
 

2 kommentarer:

  1. Such a beautiful tag - I love it! Jx

    SvarSlett
  2. Ih, hvor er det flot! Din masking er så fin ... den kunst har jeg ikke lært endnu :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...