søndag 2. desember 2012

KOM11 - billett

Herlige søndag, første søndag i advent hvor jeg egentlig skulle kose meg hele dagen med å lage en hel masse prosjekter som har stått på vent i uka. Vel, her ligger jeg med en fullstendig ødelagt rygg og får ikke laget en eneste ting!
Da er det godt at jeg har litt "på lager". :-) I nest siste runde i Kort-O-Mania var oppgaven "bruk billetter". Ikke noe jeg vanligvis bruker på kortene mine, men med Photoshop og en printer kan man gjøre så mangt.
 
Arkene er fra Pion Design. Kantene er stemplet med Inkido Stars og et poststempel fra Kort og Godt. Flere poststempler fra Kort og Godt er brukt på tagen. Ellers har jeg brukt en kakeserviett, satinbånd, jute tråd, en knapp og noen binders.
 
Ha en strålende søndag kveld!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...