fredag 7. desember 2012

KOM12 - lilla lag

Kort-O-Mania på scrapping.no er over for i år og jeg har enda ikke rukket å legge ut mitt siste bidrag her i bloggen. Oppgaven var Lilla og hvitt med minst tre lag og et motiv. Favorittoppgaven min! NOT! Lilla er helt greit, men lag og motiv er jo ikke min greie. Heldigvis var jeg på besøk hos søteste Yasmine helga før innlevering og fikk et lite kurs i fargelegging. Jeg syns jeg lærte mye av Yasmine og selv om jeg har mye øving igjen, så er jeg ikke så aller verst fornøyd med fargeleggingen av denne søte kanarien.
 
Oppsettet er jeg ikke spesielt fornøyd med. Jeg brukte en gammel skisse jeg fant på nett (og glemte å notere meg hvor jeg fant den i farta), men jeg hadde det travelt og kom på flere ting jeg hadde planlagt å gjøre som "finishing touches" mens jeg tok bildene.
Det positive er at jeg fikk brukt en hel masse nytt stæsj. "Nye" ark fra Vibeke Spigseth sin kolleksjon for Panduro, ny kantpunch fra MS, ny grenpunch også fra MS og nye snurreblomster fra Kort og Godt.
Alt i alt må jeg si meg godt fornøyd med en andreplass i runden, bare slått av fantastiske Elin aka ~Tjorven~, og en tredjeplass sammenlagt i høstens Kort-O-Mania. DET er ganske stort det!
Nok en gang må jeg få takke alle som har stemt på mine kort gjennom hele høsten, det har vært en drøm å være med, med herlige oppgaver, god konkurranse og gode resultater hele veien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...