søndag 16. desember 2012

Julestafett 5 - inspirasjonsbilde

Runde fem i julestafetten var et bilde til inspirasjon.
 
Jeg ble ikke videre inspirert av bildet mitt, men etter alt for mye tenking, valgte jeg å hente inspirasjon fra det røde filthjertet og de søte bordene på pynten. Da ble det dette kortet:
 
På basen har jeg montert rød Bazzill, som er stemplet med et stempel fra Inkido og embosset i hvitt. Så stanset jeg ut hjertet i det hvite panelet og den røde kanten rundt med en die fra Marianne Design og monterte dette på 3D-puter. Jeg diskuterte lenge med meg selv om jeg skulle ha charm'en med på kortet, men fant til sist ut at det var jo en julestrømpe på inspirasjonsbildet mitt også, så da fikk den være med, festet i en bit Divine Twine.
Takk for stemmene jeg fikk i denne runden!
 
*Round five in the christmas relay at scrapping.no was an inspiration photo. I wasn't very inspired by my photo, but after too much thinking I chose to get my inspiration from the red felt heart and the cute ribbon trims on the decorations. Then this came to. On the base I've mounted red Bazzill stamped with an Inkido stamp and embossed in white. Then I die cut the heart in the white panel and the red border around with a die from Marianne Design and mounted it on 3D pads. I had a long discussion with myself wether to include the charm or not, but I decided there was a stocking on my inspiration photo too so it stayed there, attatched with some Divine Twine. Thanks for the votes!*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...