torsdag 13. desember 2012

Julestafett 3 - CAS julekort

Tredje oppgave for meg i julestafetten på scrapping.no var Clean and Simple julekort. Bankers! :-) Jeg var hos søte Yasmine den helga dette skulle lages og hun var så definitivt mer i CAS-modus enn jeg var akkurat da. Men når jeg snublet over dette herlige mønsterarket blant restearkene hennes, måtte jeg bare bruke det for det det var verdt. *Third task for me in the christmas relay at scrapping.no was Clean and Simple christmas card. Bankers! :-) I was at sweet Yasmine's that weekend this was due to be made and she was definately more in a CAS mode than me at the time. But when I stumbled upon this gorgeous patterned paper among her scraps I just had to use it for what it was worth.*
 
Et helt enkelt oppsett hvor arket får komme til sin rett, kun en liten matte av mørk brun Bazzill på hvit base. Snøkrystallen er stanset ut i folie med en Marianne die som jeg kjøpte dagen før, og den søte lille teksten fikk jeg låne fra Yasmine, som kjøpte dette dagen før i et sett fra Norsk Stempelblad. Jeg tror jammen det stempelsettet skal få komme hjem til meg også. :-)
Takk for stemmene jeg fikk i denne runden av stafetten! *A simple layout that brings out the paper, just a small matting with dark brown Bazzill on a white base. The snowflake is die cut in foil with a die from Marianne Design that I bought the previous day, and the qute little sentiment I borrowed from Yasmine who bought it the day before in a set from Norsk Stempelblad. I do believe that set will be coming home to me too. :-) Thanks for the votes I got in this round of the relay!*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...