onsdag 9. mai 2012

Nok et konfirmasjonskort

Det går i konfirmasjonskort her om dagen, denne gangen i det min kjære mann kalte "et spenstig fargevalg". :)
Jeg fikk endelig brukt mine Glitz-ark, som har støvet ned i flere år, faktisk! En annen ting som har lagt på vent i årevis, er stjerne-bindersene. De kjøpte jeg på Nille en gang i tiden. 
Og jeg fikk prøvekjørt min splitter nye Cheery Lynn doilie die, som ble med meg hjem fra Bikuben da jeg var der.
Jeg kan vel være enig i at dette er spreke farger, men i følge min 14-årige niese er dette den kuleste fargekomboen i hele verden, så da satser jeg på at dette kortet kan gjøre en konfirmant lykkelig.

*It's all about confirmation cards these days, this time in what my dh called "a feisty choice of colors". :) I finally got to use my Glitz papers that has been collecting dust for several years actually! Another thing that has been on hold for years are the star paper clips. I bought them at Nille some time ago. And I got to test run my brand new Cheery Lynn doilie die that came home with me from Bikuben when I was there. I can agree that these are spunky colors, but according to my 14 year old niece this is the coolest colorcombo in the entire world, so I'm hoping this card can make some confirmant happy.*

Challenges:

Supplies:
Papers: Bazzill cardstock, Best Creation, Glitz design
Stamps: Kort og Godt
Ink: Memento - Tuxedo Black
Accessories: Flowers (WOC, Prima), crystals (WOC), paper clips (Nille), ribbon (unknown)
Other: Cheery Lynn doilie die

4 kommentarer:

  1. Flot kort i flotte farver.
    Tak fordi du deltager i vores udfordring hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  2. Lekkert kort :-) Takk for at du deltar i utfordringen, og lykke til! Heidi - DT Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Beautiful pink and black creation - very stylish! :)

    Thanks so much for playing at Charisma Cardz this week,

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett
  4. Så flott!! Likte fargene dine og oppsettet.
    Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...