tirsdag 29. mai 2012

Getting in shape

Før Kort-o-Mania-runden hvor vi skulle lage kort som ikke var kvadratiske eller rektangulære, hadde jeg knapt laget et eneste kort i andre fasonger. Men jeg fikk litt sansen for dem, så det har blitt flere etterhvert. *Before the round of Kort-o-Mania where we were supposed to make cards that weren't squared or rectangular, I'd barely made a card in any other shape. But they kinda grew on me, so I've made more since then.*

For en stund siden sendte jeg av gårde pakker til vinnerne av min giveaway og da måtte jeg jo ha med en liten hilsen. Nå er den siste pakken endelig kommet frem til andre siden av kloden, så da kan jeg vise frem det lille "fasong-kortet" jeg la ved pakkene. *A while back I sent the packages for the winners of my giveaway and I had to enclose a little greeting. The last package has finally made it to the other side of the world so I can share my little shaped card that I put in the packages.*


Jeg laget to like kort, bare i ulike farger med Spellbinders Labels Fourteen. Men jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av dem før jeg stresset avgårde til postkontoret, og jeg rakk til og med å pakke det ene inn før jeg kom på at jeg ikke hadde tatt bilder, så dette bildet er tatt med mobilkamera foran postens lekre, irrgrønne vegger. *I made two similar cards, just in different colors, with Spellbinders Labels Fourteen. But of course I forgot to take pictures before I rushed to the post office. I even sealed one of them before I remembered that I hadn't taken any pictures, so this is taken with my mobile in front of the lovely acid green walls in the post office.*
Dette kortet er svertet med Distress Ink, Broken China (det andre brukte jeg Dusty Concord på.). Kantstemplingen er gjort med et stempel fra Verve, sommerfuglen og teksten fra Papirloftet. Enkelt og greit. :) *This card is inked with Distress Ink, Broken China (for the other one I used Dusty Concord). The edges are stamped with a stamp from Verve, the butterfly and the sentiment are from Papirloftet. Clean and simple. :)

Challenges:

6 kommentarer:

  1. This is a sweet card. I am positive they love it when they got it with their package Beautiful colors and design :)

    SvarSlett
  2. This is super Renate!
    I'm sure it was very well received!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    SvarSlett
  3. Lekkert, elegant og stilrent! Herlig blåtone :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  4. This is so elegant. beautiful!

    Marrigje

    SvarSlett
  5. Lovely card Renate
    FAB stamping
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    SvarSlett
  6. a lovely card - such a nice shape and it works so well with your stamping and sponging.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...