torsdag 3. mai 2012

Vinnere og KOM7-kort

Vel hjemme etter noen herlige og noen hektiske dager på reise. De herlige dagene ble heldigvis i overtall og høydepunktet ble helt klart besøket på Bikuben sammen med Elin. Jeg tror fortsatt ikke jeg har landet etter å ha både svevd og hoppet av lykke. En kan trygt si at "Den som mener at lykke ikke kan kjøpes for penger, handler i feil butikk"! *lol*

Så må jeg bare få si til alle som har deltatt på min giveaway. Tusen takk og beklager så mye at jeg ikke har fått muligheten til å stikke innom alle enda. Jeg kommer plutselig!! :)
Men nå har jeg utsatt det lenge nok. På tide med trekning! Hvem blir så den heldige vinner av en pakke fra meg?

Pilen landet på: (med hjelp fra herr Random.org)

Woohoo!! Da kommer det snart en pakke flygende over halve kloden til deg! :)
Men jeg har jo faktisk lovet TO overraskelser, så hvem blir den neste heldige? Nytt klikk på generate-knappen og den neste som da får en pakke fra meg, blir:

Gratulerer til dere begge. Send meg adresser på "rekreasjoner'at'gmail.com", så skal jeg få pakkene av gårde til dere så snart som mulig.

Til alle dere andre: Bedre lykke neste gang. Forhåpentligvis blir det ikke så lenge til. :)
Så til neste post på programmet, mitt KOM7-bidrag, som jeg ikke rakk å poste før jeg reiste.
Oppgaven lød på "et posekort". Det finnes tydeligvis ulike tolkninger av hva et posekort er, men jeg safet og brukte Lena sin tutorial, hurtigscrappet som GAL og endte opp med dette:
Det er altså en konvolutt som er laget til en pose. Nok en ting jeg aldri har prøvd før, men det gikk relativt greit, etter at jeg ødela det første forsøket. :) Bildene er en annen sak. Typisk når man har dårlig tid, at batteriet på kameraet dør etter fire dårlige bilder.

 Motivet er Jesalyn fra Lala-land. Heldigvis hadde jeg fargelagt det på forhånd, ellers hadde jeg vel aldri rukket fristen. Tror jeg brukte 5-6 forsøk på å få fargeleggingen til og forsatt ser jeg muligheter for forbedringer, så det blir nok ikke siste gang dere ser dette motivet fra meg. :) På ørepynten og armbåndet har damen fått en liten runde med embossing. Ble ikke så bra som jeg hadde håpet, men jeg fikk i alle fall brukt embossing pennen min, som jeg har hatt i minst et halvt år!

Dekoren er uhyre enkel. Et mønsterark, en diecut, noen perler og et herlig satinbånd. Stort enklere kan det vel ikke gjøres. :)

Supplies:
Paper: Envelope (from my employer), Bazzill cardstock, Papirdesign
Stamps: Jesalyn (Lala-land, digistamp)
Ink: Distress Ink Antique Linen, Versamark embossing pen, ProMarkers
Accessories: Roses (WOC), pearls (Prima E-line), satin ribbon (The Ribbon Retreat)
Other: Embossing powder - Purple Orchid (Inkido), Spellbinders Labels Fourteen, MS Double Scallop Edge Punch

2 kommentarer:

  1. Wow, et fint posekort - og lækkert tut også :)

    SvarSlett
  2. Lekkert posekort og fint malt motiv :)
    Og så moro at jeg ble den heldige vinner av en overraskelse, mail kommer :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...