mandag 7. mai 2012

Konfirmasjonskort

Det er en stund siden sist jeg lagde to kort på en dag, men i dag ble det faktisk to kort. Dette kortet er det andre jeg lagde, det første kommer senere denne uka. *It's been a while since I've made two cards in a day, but I did it today. This card is the second one I made, the first one is coming later this week.*


Jeg hadde en plan med dette kortet, og vanligvis når jeg har en plan, ender det opp med noe helt annet. Denne gangen klarte jeg å holde meg noenlunde til planen og nå skjønner jeg hvorfor jeg oftest endrer planene underveis. En del ting jeg kunne tenke meg å endre på dette kortet, men det får være til en annen gang.
Jeg har brukt ark fra Inkido sin vår kolleksjon, og pyntet veldig enkelt med en hjemmelaget blomst, bånd, perler og nåler. Perlene er for øvrig vanskelig å se inni dekoren under teksten.
*I had a plan with this card, and usually when I have a plan I end up with something completely different. This time I managed to stick relatively close to the plan and now I understand why I often change the plans along the way. There are a few things I'd like to change about thie card, but that'll have to be some other time. I've used papers from the Inkido spring collection and decorated very simple with a homemade flower, ribbon, pearls and pins. The pearls though are hard to see in the decor under the sentiment.*

Challenges:


Supplies:
Paper: Bazzill, Inkido
Stamps: Stempelglede
Ink: Fluid Chalk - Creamy Brown, Versafine - Onyx Black
Accessories: Spellbinders Labels fourteen, Seam binding ribbon (WOC), Retro flower punches, Glimmermist Pearl, Pins

7 kommentarer:

  1. Jeg synes dit kort er blevet smukt. Og så elsker jeg jo de papirer :)
    Hav en god ny uge.

    SvarSlett
  2. flott kort, veldig fint pyntet:)

    klem maya

    SvarSlett
  3. Lovely card :) Glad you joined in with the challenge over at Papertake Weekly - Jane x

    SvarSlett
  4. This is beautiful - perfect for our colour combo x
    Thanks for playing along with us at colour create challenge and good luck x - Don't forget to join us tomorrow for our final colour combo x
    ((hugs)) Suzie xoxo

    SvarSlett
  5. Great card, beautiful colors and flower :) Thanks for joining the StampARTic challenge!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...