fredag 1. mai 2015

Hjertebodens Mai-utfordring - Bursdags-PL

Hjertebodens mai-utfordring handler enkelt og greit om feiringer. Og en 2-års dag er vel en fin feiring?

Ethvert barneselskap krever dokumentasjon og da er PL-sider helt geniale! 

Her er en veldig kjapp side jeg lagde på et treff for en stund siden. PL-kortene er fra Sn@p! og jeg er overhodet ikke begeistret for stjerner! *laaaang nese*

Jeg tror dette er første gangen jeg også har brukt et tekststempel på en albumside, men det funket jo helt greit med dette stempelet fra Kort & Godt. Og chipboard-ordene kommer til å bli en favoritt her fremover.

Disse tekststripene kommer fra en produktstripe til et ark fra Papirdesign. Jeg har ikke brukt selve arket på denne siden, men ordene passer jo helt fint. Finérstjernene er fra Studio Calico og den lille button'en er fra goodiebagen vi fikk på treffet. Helt enkelt og en kjapp dokumentasjon fra dagen. Og produktene finner du i Hjertebodens nettbutikk.

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...