onsdag 13. mai 2015

Konfirmasjonskort med Papirdesign

Når temaet for månedens utfordring hos Hjerteboden er "Feiring" håper jeg det er flere enn meg som finner det enkelt å bidra med noe. Våren er jo høysesong for oss scrappere og det burde ikke mangle anledninger til å lage og gi et håndlaget kort.

Jeg har gått løs på de nye superlekre arkene fra Papirdesign og har brukt "Snill og Tøff" og "Ung og Stilig". På bakgrunnsarket har jeg stemplet sommerfugler fra Kort & Godt settet M-155. Alle blomstene er fra Wild Orchid Crafts og den nydelige lilla sommerfuglen er vårens nyhet fra Staz.

Det aner meg at det bugner av konfirmasjonskort og andre kort til feiringer der ute denne måneden og jeg håper mange vil være med på utfordringen vår og muligheten til å vinne gavekort på kr 150,- i Hjertebodens nettbutikk. Alle slags bidrag som passer temaet er velkomne og de kan også sendes på mail til hjerteboden'@'gmail.com.


Dette kortet har jeg skrevet en artikkel om for Scrapping.no.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...