lørdag 30. mai 2015

Sommer "We-fies"

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Jeg som tidligere har syns LO'er er kjempevanskelig, produserer nå på løpende bånd!  Og her er den første av en serie med ferie we-fies som ble tatt på ferien i fjor sommer.

Bildekvaliteten er ingenting å skryte av, men heldigvis betyr ikke det så mye for bestemor, som skal få disse i albumet sitt.
Jeg har brukt et bakgrunnsark fra MME, tror jeg. Det er utrolig hvor store mengder ark jeg har liggende som egner seg bedre til LO'er enn til kortlaging, enda jeg er mer kortlager enn noe annet. *lol*

Dekoren består av både dette og hint: Kakeserviett, chipboard, blomster og diverse annen småpynt. Etter å ha brukt stensiler, gesso og Glimmer Mist på bakgrunnen, følte jeg meg overmodig og sølte litt for mye med Glimmer Mist'en både her og der. Skitt au, sånn kan det gå...
Det ene jeg er helt superfornøyd med er finér-ordet fra Papirdesign "Smil". Den er fra et sett med flere forskjellige ord og de kommer definitivt til å bli brukt mye fremover!
Nå når det er sommer og ferietid håper jeg alle husker å ta massevis av selfies og wefies, som kan scrappes utover høsten! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...