tirsdag 14. oktober 2014

Bryllupskort

Nye utfordringer er alltid gøy. Denne gangen var det et skikkelig hasteoppdrag på et bryllupskort i ceriserosa, lilla og hvitt. Det måtte ha en tekst på og navnene til brudeparet. Javel, jeg hadde tre timer på meg, så da var det bare å sette i gang.
*New challenges are always fun. This time it was a really urgent commision for a wedding card in cerise, purple and white. It had to have a sentiment and the names of the couple. Ok, I had three hours to go so I just had to get going.*

De superherlige arkene fra Papirdesign lå langt oppe i bunken min og gjorde det valget uhyre enkelt. Jeg digger Papirdesign-arkene! Oppsettet hadde jeg egentlig tenkt på en helt annen måte, men det ble som det ble, med en hjertedie fra Marianne Design. Teksten er et stempel fra Norsk Stempelblad, stemplet med Hero Arts Shadow Ink i fargen Charcoal. Banneret er et stempel fra Papertrey Ink stemplet i samme fargen. Mens navnene er printet i en gråtone.
*The super yummy papers from Papirdesign was far up in my stash and made that choice really simple. I love the Papirdesign papers! The layout was originally thought in a completely different way, but that's how it goes, with a heart die from Marianne Design. The sentiment is from Norsk Stempelblad, stamped in Hero Arts Shadow Ink Charcoal. The banner is a stamp from Papertrey Ink stamped in the same colour. While the names are printed in gray.*

Innsidene er som alltid enkle. Samme oppsett som på forsiden, med god plass til en personlig hilsen.
*The insides are as always simple. The same layout as in the front with plenty of space for a personal greeting.*


Jeg har brukt samme die'en fra Marianne design på innsiden og et tekststempel fra Kort & Godt. Det lille hjertet under teksten er fra et Papertrey Ink-sett.
*I've used the same die from Marianne Design on the inside and a sentiment stamp from Kort & Godt. The tiny heart below the text is from a Papertrey Ink set.*


Baksiden har samme oppsettet, med mitt personlige stempel fra Rox Stamps og det søte tekststempelet fra Kort & Godt, som jeg syns passer veldig godt på baksiden av et bryllupskort.
*The back has the same layout with my personal stamp from Rox Stamps and the cute sentiment from Kort & Godt that I think fits perfectly on the back of a wedding card (and they lived happily ever after.)*

Challenges:
Ett Trykk - Trykkpressa Oktober - Hjerter
Creative Inspirations #284 - Anything goes

1 kommentar:

  1. Fint kort:) Tusen takk for din deltagelse på trykkpressa

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...