fredag 17. oktober 2014

Altered glass

I forrige uke var jeg sammen med en gjeng kreative damer og dekorerte glass som vi skal selge på julemessa i år. Dette glasset var det første jeg lagde. Mitt aller første dekorerte glass noensinne, faktisk. Og jeg må si at jeg ble ganske godt fornøyd med resultatet.
*Last week I was with a bunch of creative ladies decorating jars to sell at the christmas charity fair this year. This jar was the first one I made. My very first decorated glass ever, actually, and I have to say I was pretty pleased with the result.*



Ganske så enkelt, veldig dekorativt og SÅ gøy å lage! Jeg bestemte meg for å teste ut den eneste boksen jeg eier med Glimmer Glam, så etter å ha lagt på et lag med hvit serviett, penslet jeg hele glasset med Glimmer Glam Cookies 'n' Cream. Og jeg likte effekten! Det ble litt lite glimmer, men det funket likevel, syns jeg.
*Pretty simple, really decorative and SO much fun to make! I decided to try out the one and only jar I have of Glimmer Glam, so after putting on a layer of white tissue paper I applied Glimmer Glam Cookies 'n' Cream to the entire jar. And I liked it! Not really a lot of glimmer, but it still worked I think.*

Jeg har skrevet en artikkel om dette for Team Scrapping på scrapping.no også og leverer dette til utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - Resirkulering.
Husk også at Hjerteboden har en utfordring på gang hvor vi vil se dekorerte prosjekter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...