tirsdag 5. oktober 2010

Nei, har du sett!

Etter å ha tilbragt noen timer på sofaen kjempende for å holde øynene oppe, var jeg egentlig på tur i seng da jeg tok en liten sving innom arbeidsbordet. Jeg ble visst litt revet med! *lol*
Selv om jeg egentlig trives best med en litt enklere stil, er det gøy å gjøre noe annet innimellom.
Dette blir mitt bidrag til Oktoberutfordringen i Trykkpressa.


*************
I was actually on my way to bed after spending a few hours on the couch struggling to keep my eyes open, but i swung by the work desk and got a little carried away! *lol*
Even though I'm most comfortable with a somewhat simpler style, it's fun to do something else in between. This will be my contribution to the October challenge at Trykkpressa.

3 kommentarer:

  1. Hold da op - Det kort er da bare superflot! :)

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...