søndag 27. juli 2014

Mixed Media kort

Nå er det altfor lenge siden jeg har laget kort, så i mellom andre prosjekter fant jeg ut at det var på tide. Og med mitt craft sheet fremme, sammen med tekststriper og multi medium, måtte det bare bli et "grisekort".
*It's been way too long since I've made cards so in between other projects I thought it was about time. And with my craft sheet out, along with text strips and multi medium it had to be a "messy card".*

Jeg har brukt resteark fra 7dots Studio, stensiler, maling, sverte og mist, men overraskende lite pynt, faktisk. Bare en finérklokke fra Wycinanka, chipboard fra Dusty Attic og noen billetter fra lageret mitt.
*I've used scraps from 7dots Studio, stencils, paint, ink and mist, but surprisingly little embellishments actually. Just a veneer watch from Wycinanka, chipboard from Dusty Attic and some tickets from my stash.*

Teksten har jeg printet fra pc'n og limt på med Multi Medium Matte. For å markere teksten mer mot bakgrunnen har jeg brukt en Inktense blyant og vannpensel, samt en hvit penn.
*The text was printed from my computer and adhered with Multi Medium Matte. To enhance the text more against the background I've used an Inktense pencil and waterbrush along with a white pen.*

Jeg har brukt flere forskjellige Glimmer Mister her, Moonlight, Sapphire, Graphite og Black Magic. Den siste er spesielt kul fordi den er svart med kobberskimmer i. Skimmeret i misten er utrolig vanskelig å fange på kamera, men her får man et lite inntrykk av hvordan det ser ut.
*I've used several different Glimmer Mists here, Moonlight, Sapphire, Graphite and Black Magic. The last one it particulary cool since it's black with copper shimmer. The glimmer in the mist is incredibly hard to capture in photo, but here's a little impression of what it looks like.*

Jeg har skrevet en artikkel for scrapping.no om dette, den finner du her.
*I've written an article for scrapping.no about this, that can be found here.*

Utfordringer:
Scrappelyst Grublis juli - klin og klæsj


4 kommentarer:

  1. Stilig!
    Her var det masse herlig klin og klæsj!!
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    Klem Hege.

    SvarSlett
  2. Herlig! Skikkelig tøft!

    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  3. Skikkelig herlig grisekort ;) Digger alle de spennende detaljene som skuler seg bak fargene!
    Takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    Klem Elin.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...