tirsdag 15. juli 2014

Envelope minialbum


Jeg måtte prøve dette minialbumet jeg fant på Pinterest, lagt av konvolutter og haugevis med rester og stæsj jeg har hatt liggende i årevis. Et morsomt, men noe tidkrevende prosjekt for en som meg som ikke har mye erfaring med scrapping av bilder.
*I had to try this minialbum I found on Pinterest, made from envelopes and a bunch of scraps and stash I've had around for years. A fun, but somewhat time consuming for someone like me who hasn't got a lot of experience scrapping photos.*


Albumet er til min far, som bor på den andre kanten av landet, så han kan titte litt på barnebarna innimellom.
Jeg har skrevet en artikkel for scrapping.no om dette. Mer informasjon og flere bilder finner du i artikkelen her. Der finner du også link til tutorial'en jeg brukte.
*The album is for my father who lives on the other side of the country, so he can peek at the grandkids every once in a while. I wrote an article about this for scrapping.no. More info and pics can be found in the article here. You'll also find link for the tutorial I used there.*

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...