torsdag 26. september 2013

KOM #2

Innimellom shopping og skravling med Elin og flere andre fantastiske mennesker på Stempelscrap-messa i helga, ble det faktisk også litt tid til scrapping. Jeg fikk laget og levert mitt bidrag til andre runde i Kort-O-Mania på scrapping.no

Oppgaven denne gangen var "Solstråler", noe jeg syns var skrekkelig vanskelig. Men jeg hadde dette arket fra Sassafras liggende, antakelig er det ett av de første arkene jeg noensinne kjøpte, og det så vel ut som noe som lignet solstråler, så da gjorde jeg det enkelt.
Sirkelen i midten var i utgangspunktet helt hvit, men den fikk en liten behandling med stempel og sverte for å tone det ned litt og gi sirkelen litt tekstur. Billett-stempelet fikk jeg låne fra Elin og det er fra Kort og Godt. Billett die'en som er brukt til å stanse ut billetten (fra X-cut), bindersen (fra Studio Calico) og bokstavene (Betty Higgins Project Life) er nye anskaffelser fra messa.

Takk for alle stemmene jeg fikk i denne runden og tusen takk til Elin og de andre damene for en super helg! Jeg hadde det SÅ koselig! :)

1 kommentar:

  1. Dette kortet er bare SÅÅÅ stilig! Digger det vilt og uhemmet! Du rocker! :D Ps:gleder meg til neste gang vi sees. Klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...