onsdag 18. september 2013

KOM #1

Endelig er vi i gang igjen! Høstens store eventyr, mojo-kickstarteren jeg trengte akkurat nå, nemlig Kort-O-Mania konkurransen på forumet scrapping.no. For de som ikke kjenner til Kort-O-Mania, eller KOM, som vi kaller det, så er det en konkurranse over åtte uker, der vi får ulike utfordringer hver uke og vinneren av hver utfordring stemmes frem av forumets medlemmer. Deltakerne får poeng for deltakelse og ekstrapoeng for finaleplass og topp tre-plasseringer og til sist vanker det en heftig premie til de med flest poeng etter åtte runder.
Lena_J er KOM-sjefen og forer oss med mer eller mindre utfordrende oppgaver hver mandag. Og snill som hun er fikk vi en myk start med oppgaven "Blått". Nest etter lilla er blått min favorittfarge, så det skulle ikke by på problemer. Problemet var heller at jeg hadde flere prosjekter på gang samtidig, så jeg fikk ikke så mye tid på det som jeg kunne ha ønsket. Men etter intens hurtigscrapping fikk jeg ferdig dette bidraget innen fristen:

Selv om det er noen detaljer jeg skulle ønske jeg hadde brukt litt mer tid på, ble jeg relativt godt fornøyd med resultatet. Mo Manning digi'en heter Sumpin's Wrong og er jo bare SÅ søt! Motivet er som vanlig fargelagt med ProMarkers (farger under).
Når jeg hadde bestemt meg for motivet, visste jeg umiddelbart at jeg ville bruke Maja Design arkene fra Life By The Sea-kolleksjonen. Fargene og mønstrene i denne kolleksjonen er herlige og jeg syns de passet perfekt til dette kortet. Arkene er matchet med hvit og kraft Bazzill og svertet med Fluid Chalk Creamy Brown.
Chipboard-stjernene har fått et strøk gesso før jeg svertet kantene med Distress Ink Faded Jeans og Chipped Sapphire. Jeg har også brukt litt Divine Twine i fargen Blueberry og noen eyelets. Teksten er fra Norsk Stempelblad, stemplet med Distress Ink Chipped Sapphire.

Om jeg var bare bittelitt fornøyd når jeg leverte det, har jeg nå grunn til å være meeeget fornøyd, for jeg ble jammen stemt frem til seier i finalen! Det var litt av en start på "sesongen" og utrolig gøy! Tusen, tusen takk til alle som stemte på kortet mitt! Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Farger:
Hud: Coral, Sunkissed Pink, Blush, Ivory

Klær: Midnight Blue, Cornflower, Frozen lake
Bleie: Putty, Almond, Antique White (fm)
Skygger: Warm Grey 1, 2, 4, Satin

1 kommentar:

  1. "Hurtigscrappet", det här kortet??? Du skojar! Det är helt underbart och jag bara älskar det! Så fint motiv och så sköna, harmoniska färger!

    Grattis till segern!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...