tirsdag 11. mai 2010

Tidsklemma

Mens bestillingene hagler inn, prøver jeg å presse mine egne ting innimellom. Dessverre blir det altfor ofte hurtigprosjekter. Dette er et kort til en gutt som ble 7 år.



Jeg syns det er utrolig kjedelig å gi penger i gave, men gutter i den alderen er vanskelig å kjøpe gaver til, så når jeg kan gi penger på denne måten er det liksom greit både for meg og mottakeren! ☺

*************
While the orders are pouring in, I try to squeeze in some of my own projects. Unfortunately they tend to become "speed projects". This is a card for a boy who became 7. I think it's incredably boring to give money as a gift, but boys in that age are difficult to buy presents for, so when I can give money this way it's kinda OK both for me and the recipient! ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...