fredag 14. mai 2010

Gratulerer med dagen!


Gratulerer med dagen, mammas lille skatt!

Kortet ble helt enkelt. Jeg har en tendens til å bruke altfor lang tid på å planlegge og tenke på kortene til de jeg er mest glad i, så denne gangen måtte jeg bare sette meg ned å gjøre det uten å tenke for mye. Det ble selvfølgelig ikke sånn som jeg ønsket, men det var mest fordi jeg ikke hadde det jeg trengte! *skynde meg å blogge ferdig så jeg kan shoppe*

Krone hører også med når man fyller år! Denne er et familiesambarbeidsprosjekt. Storesøster kom med den opprinnelige ideen, pappa finpusset ideen og tegnet mal og mamma pyntet. Under streng overvåking av pappa. Det skulle da ikke være noe jente-greier på! Blomster på arket og glitterlim på kantene var mer enn nok. Men jeg fikk da kranglet meg til krystallsommerfuglen i toppen! ☺

************
Happy birthday mommy's little darling! The card is really simple. I tend to use too much time thinking and planning the cards for those I love the most, so this time I just had to sit down and do it without thinking too much. Of course it didn't turn out the way I wanted to. Mostly because I didn't have the things I needed! *hurry up and finish blogging so I can go shopping!*
A crown is a must for a birthday! This one is a family cooperation project. Big sister had the original idea, dad polished the idea and drew the template and mommy decorated. Under strict supervision by dad. No girlie stuff on it! Flowers on the designpaper and stickles on the edges was plenty. But I managed to argue my way to the crystal butterfly in the top! ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...