torsdag 27. mai 2010

Alltid beredt

Altfor ofte kommer bursdagene overraskende på meg, så nå er mitt mål å produsere litt ekstra så jeg har noe liggende for enhver anledning. Jeg syns disse easel boksene er så søte og de kan fylles med nesten hva som helst. Super å ha i bakhånd når jeg trenger noe mer enn bare et kort. Legger denne inn som bidrag til Kort-o-Manias utfordring nr. 17 ordtak/sitat og Sketchy colors utfordring # 25 Jordfarger.



************
Birthdays come as a suprise to me far too often, so now my goal is to produce a little extra so I'll have something at hand for any occation. I think these easel boxes are so qute and they can be filled with almost anything. Great to have in backup when I need something more than just a card. This is my entry in Kort-o-Mania's challenge no. 17 and Sketchy Colors #25.

3 kommentarer:

  1. lekker bursdagskort-eske! utrolig greit å ha liggende i bakhond ja, god idè :)
    takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania :)
    klemmm fra Linda

    SvarSlett
  2. Koselig kort du har laget med flott tekst. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort du har laget! Tusen takk for ditt bidrag hos Kort O Mania. Klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...