lørdag 1. mai 2010

Godteri, godteri og mere godteri!

Jeg som har mer hell i kjærlighet enn i spill! Jeg er overveldet og overlykkelig! :) Jeg ble trekt ut som den utrolig heldige vinneren av bloggcandyen hos Marianne DB

Se de godsakene som kommer hjem til meg snart da!

Tusen takk, Marianne!



De som ikke vant denne gangen kan jo prøve lykken på en av disse:

Birthday candy at Poppets place


Yummy blogcandy at Another Messy Crafter

Siden jeg tydeligvis har hellet med meg i dag, så trekker jeg også lodd her! Ikke glem å sjekke ut bloggene til disse to. Der er mye annet lekkert å se på!

************
I usually have more luck in love than in games. I'm overwhelmed and thrilled! I was drawn as the incredably lucky winner of the blog candy at Marianne DB's! Just look at the goodies that's coming my way! Thank you so much, Marianne! Those who didn't win this time can try their luck at these candies. Since I'm obviously on a roll today, I'm taking a number here too. Don't forget to check out the blogs of these two. There's a lot of sweetness to look at!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...