tirsdag 6. desember 2011

En deilig vinterdag

Etter uker med varmegrader, kuling, regn og ruskevær, laver snøen nå stille ned og det begynner å ligne jul ute. Så når jeg fikk meg en uventet fridag, passet det bra å pynte litt til jul i bloggen.
Jeg har også fått gjort ferdig noen tager i dag. Disse begynte jeg på i forrige uke da jeg hadde juleverksted med noen små og store hjelpere. Egentlig lagde jeg dem bare for å demonstrere teknikken jeg har fått dilla på, den samme teknikken som jeg har brukt på dette kortet og dette kortet, men jeg fant ut at jeg like gjerne kunne gjøre nytte av dem. Så jeg stemplet på oppskriften på en deilig vinterdag og brukte emboss-resist teknikken. Pyntet med litt bånd og en snømann-charm og sånn ble det:


Utfordringer:

*************
After weeks of warm weather, wind, rain and really bad weather, the snow is now falling quietly and it's beginning to look like christmas outside. So when I got an unexpected day off from work I thought it would be good to decorate my blog for christmas.
I also got to finish some tags today. I started these when I had a few helpers over for a christmas workshop last week. I actually made them just to demonstrate the technique I'm sort of hooked on these days, the same technique I used on this card and this card, and so I thought I might as well make use of them. So I stamped on the recipe for a lovely winter day and used the emboss resist technique. Decorated with a few ribbons and a snowman charm, and this is how it turned out.

Supplies:
Paper: Manilla tags (unknown)
Stamps: Snowflakes and corner stamp (Ladybug and friends), tiny snowflake (Kreativ Hobby), Oppskrift på en deilig vinterdag (North Star Stamps)
Ink: Distress Ink - Stormy Sky and Embossing Ink (Ranger)
Other: Embossing powder - Clear and Silver (Ranger), Glimmermist - Pearl (Tattered Angels)
Accessories: Ribbon and charm from my stash

9 kommentarer:

  1. What beautiful tags! Thank you so much for playing along at Totally Papercrafts.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott tag!

    Takk for du deltar hos Anonyme scrappere:)

    SvarSlett
  3. Beautiful tags. They will surely be put to good use this time of year. Thanks for joining us at Totally Papercrafts this week. **Linda

    SvarSlett
  4. Å denne taggen var fin, nydelig farge :-)

    -Marlene-

    SvarSlett
  5. Wow for noen fantastisk flotte tag du har laget :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvarSlett
  6. Kjempeflott! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  7. Så fint dette var! Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett
  8. Disse var så stilig!! Du er en mester i å lage bakgrunner. Jeg vil ha et kurs bare så det er sagt ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...