mandag 19. desember 2011

Utfordring

Den siste tiden har bydd på store utfordringer for meg. På mange måter. Men det har jeg ikke tenkt å skrive om her.
Den utfordringen dette her handler om, er (selvfølgelig) Kort-o-Mania. Scrapping.no sitt eget kortutfordringsmaraton over 12 uker. I runde 11 var oppgaven hvitt på hvitt. Noe jeg tror de fleste syns var ganske vanskelig, inkludert meg selv. Og i kombinasjon med dårlig tid, dårlig planlegging og dårlig lys, ble resultatet rett og slett dårlig.

Burde nesten ikke vise dette frem til noen, men jeg har en gang sagt at her skal jeg legge ut alt, både dårlige og mindre dårlige. Hvorfor? Vel, har man sett det verste, så blir jo alt annet bedre, gjør det ikke? *lol*. Her er det i alle fall.


Supplies:
Paper: Bazzill cardstock, silver cardstock, Making Memories patterned paper
Accessories: Silver embossing powder (Ranger), Chipboard numbers, Glossy Accent, white glitter, star punches, crystals.

1 kommentar:

  1. Dejligt kort!! Hvor ser det godt ud med stjernerne. Så blev det dagen! Jeg vil ønske dig og din Familie en Rigtig Glædelig Jul.
    Knus

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...