søndag 8. mai 2011

Litt magi

Jeg slutter aldri å bli forundret over alle fantastiske kreasjoner man kan få ut av litt papir. Nå er ikke akkurat mine ferdigheter noe å skryte av, men mulighetene er der, så det er bare å prøve. Denne gangen har jeg prøvd meg på et teposekort. En søt liten oppmerksomhet, syns jeg, og håper mottakeren syns det samme! :)
Mitt bidrag til Kreative Krumspring - KK17.



************
I never sieze to be amazed by all the fabulous creations one can get out of a piece of paper. My skills isn't exactely anything to brag about, but the possibilities are present so one simply has to try. I've tried a teabag card this time. A cute little gift I think and hope the recipient thinks the same! :)
My entry for
Kreative Krumspring - KK17.

4 kommentarer:

  1. Så kreativt og flott. Dette fikk jeg lyst til å lage. Takk for inspirasjon

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort du har laget, og så morsomt med te-posene inni. Sarte fine grønnfarger også, noe som gjør det lekkert.

    Takk for et flott bidrag.

    SvarSlett
  3. Ett sånt här skulle jag vilja prova på... finns det någon tutorial någonstans?

    Gillar dina kort! Fina allihop!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...