mandag 25. november 2013

Sjokoladekort i rødt og kraft

Julemessa var over på lørdag og jeg fikk levert 14 kort. Men det stopper ikke der. Jeg fikk også bestilling på 16 kort til, så det er på ingen måte slutt på sjokoladekortene her! Jeg må innrømme at jeg ble rimelig lei sjokoladekort innimellom mens jeg holdt på. Og dekoren på dette kortet sier vel sitt om den saken. *lol* Jeg står ved at jeg ikke liker masseproduksjon, selv om jeg nå har sett at jeg klarer det når jeg må.


Dette er det fjerde av sjokoladekortene mine i år og det kommer som sagt maaaaange flere her etterhvert. Vil du se dem alle, kan du bruke etiketten "sjokoladekort" i bunnen av dette innlegget. Og vil du lage slike kort selv, finner du malen hos Marianne. Mine kort er til 200g sjokoladeplater, så jeg har brukt målene til Wenche.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...