fredag 1. november 2013

DT ProMarker Norge - Vi fyller 2 år!

1. november allerede! Høsten forsvant i en fei, syns jeg. Her jeg bor er det litt vinter allerede, som forhåpentligvis betyr koselige kvelder på hobbyrommet fremover. Og så er det jo på tide med ny utfordring hos ProMarker Norge.
*November 1st already! The fall just disappeared, I think. Where I live it's a little winter already, which hopefully means cozy nights in the craft room. And it's time for a new challenge at ProMarker Norway.*

Her er mitt bidrag til denne utfordringen. *Here's my contribution to the challenge*:

Jeg har dekorert et chipboard album med blanke sider i og et matchende kort, så en eller annen liten jente kan få en liten gave og fylle albumet med små kunstverk.
*I decorated a chipboard album with blank pages in it, and made a matching card so some little girl can have a little present and fill the album with art pieces.*

Forsiden på albumet er kledd med mønsterark. Jeg tror dette er fra Søstrene Grene. Oppå arket har jeg lekt meg med en Dylusions stensil, Distress Paint og Dylusions spray. Det siste var egentlig et lite uhell. Jeg hadde ikke vasket stensilen sist jeg brukte den, så når jeg gikk over med Distress Paint Picket Fence, så dro den med seg den lilla fargen fra stensilen. Men det ble jo ikke så ille likevel. *lol* Jeg har også stemplet ulike stempler med Distress Paint Picket Fence og noen Dylusions blomster med Archival Ink Venetian Orange.
Bokstavene er stanset ut med Quickutz Paper Doll mini alfabet.
*The front is covered with patterned paper. I believe this is from Søstrene Grene. On the paper I've played around with a Dylusions stencil, Distress Paint and Dylusions Ink spray. The last part was actually an accident. I didn't clean the stencil last time I used it, so when I went over with Distress Paint Picket Fence it picked up the purple color from the stencil. But it didn't turn out too bad after all. *lol* I've also stamped different stamps with Distress Paint Picket Fence and some Dylusions flowers with Archival Ink Venetian Orange. The letters (that reads "My drawings") are die cut with Quickutz Paper Doll mini alphabet.*

Kortet valgte jeg å holde enkelt, uten stensiler og stempling. Motivet er det samme som på albumet, What to draw fra Mo Manning, selvfølgelig fargelagt med ProMarkers. (Se farger under.) Bannerne er stempel fra Papertrey Ink, stemplet med Hero Arts Shadow Inks, og teksten er fra Norsk Stempelblad.
*I chose to keep the card simple, without stencils and stamping. The image is the same as on the album, What to draw from Mo Manning, naturally colored with ProMarkers. (see colors below.) The banners are stamps from Papertrey Ink, stamped in Hero Arts Shadow Inks and the sentiment (For You) is from Norsk Stempelblad.*

Det var det jeg hadde for i dag. For mer inspirasjon, stikk innom PMN-bloggen og se hva de andre jentene har funnet på. Så håper jeg mange av dere blir med på utfordringen! Ha en fortreffelig helg!
*That's all I had today. For more inspiration, stop by The PMN-blog and check out what the other girls did. I hope many of you will join the challenge! Have a great weekend!
Farger /colors:
Hud/skin: Coral, Sunkissed Pink, Blush, Ivory
Kinn/cheeks: Rose Pink, Pastel Pink
Hår/hair: Burnt Sienna, Caramel, Sandstone
Skjorte, sokker og hårbånd/Shirt, socks and ribbon in hair: Dusky Rose, Tea Rose (FM), Pale Pink
Bukse og sko /pants and shoes: Midnight Blue, Capri Blue (LE), Denim Blue
Skygger og andre /shadows and others: Warm Grey 1-5, Maroon, Apple Cider (LE)

Challenges:

6 kommentarer:

  1. How very sweet its one lovely card.

    fiona dT
    TTPH

    SvarSlett
  2. I love your album and your card! Great idea! Thanks for joining us at Through the Purple Haze Challenges!!

    Darcy DT

    SvarSlett
  3. This is so sweet, love it, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvarSlett
  4. Herlighet så søtt og nydelig! Og ikke fatter jeg hvordan du får rosa og oransje til å fungere sammen... Tusen takk for at du ble med oss i TTPH denne uken :)
    Btw; hvor ble det av KOM6 kortet frøken?
    Lisbeth, DT

    SvarSlett
  5. This is super sweet! Lovely coloring on the image and adorable card! Thank you for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge.

    SvarSlett
  6. What a great cards, sweet image and pretty colours.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday challenge.

    luv
    Debby

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...