tirsdag 19. november 2013

Retro bryllup

For en stund siden fikk jeg en ganske spesifikk bestilling. Det skulle være et bryllupskort i retro stil, som kunne matche bryllupsgaven.
*A while ago I got a pretty specific commision. It was a wedding card in retro style to match the wedding present.*

Det naturlige for meg ble da å ta utgangspunkt i mønster og farger, og da ble det dette resultatet:
*The natural thing for me was to take a que from pattern and colors and I ended up with this:*

Arkene jeg har brukt er fra Fancy Pants, sammen med kartong fra Bazzill. For å imitere mønsteret på skåla, har jeg brukt en Quikutz pendant die, men jeg klippet bort den nederste delen av den og delte alle i to.
Noen enkle banner fra samme mønsterark-kolleksjon, et lite stempel fra Kort og Godt, en klype og noen hjerteperler. Enkelt og forhåpentligvis retro og bryllupsaktig nok for bestiller.
*The papers I've used are from Fancy Pants together with cardstock from Bazzill. To mimic the pattern on the bowl I used a Quikutz pendant die, but I cut off the bottom part of it and split all in half. Some simple banners from the same patterned paper pad, a tiny stamp from Kort og Godt, a tiny clothes pin and some heart pearls. Simple and hopefully retro and "weddingy" enough for the commisioner.*

Dette kortet ble levert til jubileumskonkurransen på scrapping.no.
*This card was entered to the anniversary contest on scrapping.no.*

1 kommentar:

  1. Dette ble jo kjempestilig. Takk for masse flott inspirasjon i bloggen din. Ha en kreativ uke :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...