tirsdag 16. juni 2015

Guttaboys

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Jeg har laget flere LO'er av sommerbilder fra i fjor og denne gangen er det guttaboys som har blitt foreviget.

Det var rett og slett umulig å ta bilder av denne siden uten å få refleks i bildet, for siden er ganske så bølget etter et lag med utvannet gesso og flytende lim under bildet.


På denne siden har jeg brukt masse knapper til pynt. Har jeg sagt at jeg elsker knapper?? *lol* Og disse finér-ordene fra Papirdesign er bare helt geniale! Her har jeg brukt gesso på bokstavene.

Og sånn ble det til slutt. Bakgrunnsarket er fra BoBunny og jeg tror rett og slett jeg må skaffe meg en haug til av disse arkene, for baksiden på dette arket er SÅ nydelig! Det er forresten resten av arkene denne serien også. Og serien heter Isabella, for den som måtte lure.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...