torsdag 23. april 2015

Sesongens første konfirmasjonskort

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Papirdesign har mønsterark som er perfekt til en håndballspillende konfirmant.
Forventning-serien kom ut i fjor vår, men det går nok laaaang tid enda før jeg blir lei av disse arkene!

Når jeg først fikk disse håndballarkene i hus visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre med dem. Jeg kjente jo ingen som spiller håndball. Men jammen har de ikke fått bein å gå på og jeg har klart å skvise tre kort ut av to ulike ark med samme tema.

Dette kortet skulle til ei jente som ikke er spesielt jentete, så dekoren har jeg holdt veldig enkel med bare litt diskret bling. Teksten fra Kort & Godt er embosset i hvitt på svart kartong.

Kortet måler 5x7", som gjorde at jeg fikk litt utfordringer med å ha nok mønsterark til alle sidene. På den ene innsiden har jeg løst det på denne måten, med et tekstfelt på siden hvor jeg stemplet en tekst fra Kort & Godt med samme bling som på forsiden.

Den andre siden inni har god plass til å skrive en personlig hilsen til konfirmanten. Men litt dekor måtte jeg ha, så det ble en enkel tekst, også den fra Kort & Godt og litt mer bling.

Baksiden var et kapittel for seg. På en måte i stil med resten, men likevel ikke. Og kortet ble laget på scrappetreff hvor mitt kjære personlige stempel av ukjent årsak ikke fikk være med på, så dette er en egen variant med bruk av stempel fra Papirdesign og Kort & Godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...