torsdag 12. juni 2014

DT Charisma - Sparkle and shine

Charisma er tilbake med en ny utfordring til dere. Vi vil se alt glitter og glam dere kan oppdrive! Mitt bidrag glitrer over det hele, men å ta bilder hvor det kommer skikkelig frem er en utfordring. 
*Charisma is back with a new challenge for you. We want to see all the sparkle and shine you can give us! My contribution is sparkling all over, but taking pictures where it shows properly is a challenge.*


Til runde 6 i Kort-O-Mania skulle vi lage tryllekort og jeg syns det var så gøy at jeg lagde ett til straks jeg var ferdig med bidraget mitt. Jeg var fortsatt i konfirmasjonsmodus og dette er en bestilling jeg fikk på et kort som skulle være litt funky og ha plass til et smykke eller armbånd inni.
*For the sixth round of Kort-O-Mania we were challenged to make "magic cards" and I thought it was so much fun that I made another one as soon as I finished my entry. I was still in confirmation mode and this is a commision I got for a card that was supposed to be a little funky and have room for a necklace or bracelet inside.*

Jeg har brukt ark fra My Minds Eye til dette, Spellbinders dies til tekstsirkelen og en tekst fra Kort og Godt.
*I've used a paper from My Minds Eye for this, Spellbinders dies for the circle behind the sentiment and sentiment from Kort og Godt.*

Det er vanskelig å se på bildene, men mønsterarket har glitter på de mørkrosa blomstene, så jeg har kjørt på med Stickles Diamonds for å "blinge opp" uttrykket på resten også. Både blomstene fra lageret mitt, chipboard scroll'en fra Dusty Attic, diecut'en og MS Doily Lace kantene har fått Stickles på seg. Splittbindersen i midten av blomsten glitrer fra før, så den har ikke fått noe ekstra. *lol*
*It's hard to see in the pictures, but the patterned paper has glitter on the dark pink flowers so I went nuts with Stickles Diamonds to bling up the expression for the rest too. The flowers from my stash, the chipboard scroll from Dusty Attic, the diecut and the MS Doily Lace edges have all got Stickles on them. The brad in the middle of the flower is sparkling already so I didn't give it any extra. *lol*

På innsiden har jeg gjort samme trikset som på KOM-kortet, med utstansede paneler og laget snitt for å henge smykket i.
*On the inside I've done the same trick as the KOM-card, with die cut panels and made incitions to hang the necklace in.*

Panelet til smykket er festet med 3D-puter, slik at det er plass til kjedet bak panelet. På grunn av vingene står kortet fint av seg selv, både med fronten frem, eller på baksiden som her.
*The panel for the necklace is adhered with 3D pads so the necklace will fit behind it. Because of the wings the card will stand nicely on it's own both with the card front or folded in the back like in this photo.*

Baksiden er nesten like dekorativ som resten og mitt personlige stempel med en Kort og Godt tekst inni er nå ganske standard på kortene mine.
*The backside is almost as decorative as the rest and by now my personal stamp with a sentiment from Kort og Godt is pretty standard on my cards.*


Også her har jeg påført Stickles Diamonds på den turkise diecut'en, men dessverre er det vanskelig å fange glitter på skjerm.
*I've put Stickles Diamonds on this diecut too, but unfortunately it's really hard to catch on camera.*

Skulle du ha lyst til å prøve deg på dette selv, finner du malen til Marianne her.
*If you wanna have a go at this yourself you'll find the tutorial from Marianne here.*

Challenges:
Sentimental Sundays #210 - Anything goes
Kort'O'Mania #109 - Alt går
Ett Trykk - Trykkpressa Juni - Kort med blomster
Kreativ Scrapping #6 - Blomster

2 kommentarer:

  1. Så lekkert! tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Kreativ Scrapping:)

    SvarSlett
  2. Et lekkert Magic Card - så flott med smykket inni!
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...