mandag 5. mai 2014

KOM #3

God morgen og god mandag! Midt i min mest aktive periode på lenge så blir jeg helt borte fra blogglandia!? Vel, forklaringen er at jeg har vært bortreist og opptatt med helt andre ting enn papirsysler. Og før jeg dro glemte jeg rett og slett å legge mitt siste prosjekt klart til publisering, men her kommer det!

Vårens Kort-O-Mania er godt i gang allerede, men dette er første runden jeg har fått anledning til å delta i!
Oppgaven i den tredje runden var å lage et kort med teksten i fokus og det var jo relativt enkelt, siden jeg jobber på spreng med konfirmasjonskort og bruker stort sett tekster som fokus på dem. Her er mitt bidrag:

Jeg har brukt papirer fra Memory Box Minuet kolleksjonen. Teksten er fra et gammelt stempelsett fra Papirdesign (tror jeg). Spellbinders Labels 10 er brukt under tekstfeltet, ellers har jeg ikke brukt mye pynt og stæsj. Bare en satinsløyfe, en rose fra WOC, sommerfugler fra en MS punch og noen perler fra Storyteller. Rundt kantene og på bannerne har jeg sydd med maskin.

Tusen takk for stemmene jeg fikk i runden, det var gøy å være med igjen!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...