lørdag 8. februar 2014

Another Valentine

Dette er min andre post for i dag. Bla ned eller klikk her for å se min forrige post.
*This is my second post for today. Scroll down or click here to see my previous post.*

Vi gjør ikke noe stort nummer ut av valentindagen her i huset, likevel er det litt gøy å lage slike kort, særlig med sånne søte motiver, som Cupid Bubbles fra Phindy's Place, selvfølgelig fargelagt med ProMarkers.
*We don't make a big deal of Valentine's around here, still it's fun to make these cards especially with images as cute as this Cupid Bubbles from Phindy's Place, naturally colored with ProMarkers.*

Etter å ha laget to kort etter den herlige inspirasjonsskissen til Cornelia inne på scrapping.no måtte jeg finne på noe annet. Da landet jeg på skissen hos Sketchy Colors. Jeg har flyttet litt rundt på elementene, men jeg håper skissen fortsatt er gjenkjennelig.
Papirene jeg har brukt er fra Maja Design Vintage Spring Basics kolleksjonen. Svertet med Fluid Chalk Creamy Brown og sydd med maskin rundt kantene. Som på det forrige valentinkortet mitt har jeg brukt chipboard hjerte fra Melissa Frances, som jeg har dekket med Glossy Accent. Jeg har også brukt diecuts fra Tim Holtz og Spellbinders.
*After making two cards with the fab inspiration sketch from Cornelia at scrapping.no I had to find something else. I landed on the sketch from Sketchy Colors. I moved the elements around a bit but I hope the sketch is still recognizable.
The papers I've used are from Maja Design Vintage Spring Basics Collection. Inked with Fluid Chalk Creamy Brown and machine sewn around the edges. As with the previous valentine card I made I used a chipboard heart from Melissa Frances covered in Glossy Accent. I've also used die cuts from Tim Holtz and Spellbinders.*

Challenges:

7 kommentarer:

  1. This is such a cute, fun card beautifully coloured, I love the lilac and lemon colour combination. Thank you for joining us over at Fussy and Fancy Challenge and good luck xxx Annie

    SvarSlett
  2. Så vakkert, kjempefine farger ,blomster og et nydeligt motiv, liker så godt oppsettet. Klem synnøve

    SvarSlett
  3. Herlig kort :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

    SvarSlett
  4. Artig kort!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors!
    Lykke til!
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. An adorable card Renate, a lovely design and pretty colour scheme. Your image is delightful and so gorgeously embellished!!!

    Thanks so much for joining Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Heather xx

    SvarSlett
  6. Så søtt kort. Vakkert pyntet. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
    Klem, Audhild

    SvarSlett
  7. Kjempeherlig kort med et nydelig motiv :)
    Tusen takk for at du deltar på Kreativ Scrapping's ♥-utfordring og lykke til
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...