torsdag 5. desember 2013

Sjokoladekort igjen

Jeg lagde tre sjokoladekort i morgentimene før julemessa, men jeg glemte å ta bilde av dem før jeg hastet avgårde, så to av dem rakk å bli solgt før jeg fikk sukk for meg. Dette var det siste som var igjen og jeg måtte bare skynde meg å knipse mobilbilder av dette før det også ble solgt, derav den dårlige kvaliteten på bildet.
*I made three chocolate cards in the morning hours before the christmas charity fair, but I forgot to take pictures before I hurried away, so two of them was sold before I even drew a breath. This was the last one left and I just had to hurry to snap some mobile photos before this one sold too, hends the poor photo quality.*

Arket jeg har brukt på dette tror jeg er fra Papirdesign, men jeg er ikke helt sikker, det gikk litt fort i svingene mens jeg holdt på. Ingen store krumspring med dekoren på dette heller. Som vanlig stempel fra Norsk stempelblad, stanset ut med Sizzix die og pyntet med snøfnugg fra MS punch.
*I believe the paper I've used on this one is from Papirdesign, but I'm not sure, things were going quite fast while I was at it. No major surprises with the decor on this one either. As usual sentiment stamp from Norsk Stempelblad, die cut with a Sizzix die and decorated with snowflakes from an MS punch.*

På innsiden har jeg brukt baksiden av englearket på lommekanten, og en MS kantpunch, i tillegg til en jumbo sjokoladeplate, selvfølgelig.
*Inside I've used the back of the angel paper on the pocket fold and an MS edge punch, in addition to a jumbo chocolate bar, of course.*

Challenges:
Creative Card Crew #50 - Sweet treats
Love to create #94 - Holiday gift/3D project
Card and Scrap #66 - Jul.. Lag hva du vil
C.R.A.F.T. #236 - Christmas

6 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  2. Rigtig flot.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
    Gitte.

    SvarSlett
  3. So very elegant. Thank you for joining us this week over at Love to Create Challenges.
    Amanda LTCDT

    SvarSlett
  4. Super project ,thank you for joining us at Creative Card Crew for our sweet treats challenge Hugs Tania DT xx

    SvarSlett
  5. Fab christmas card sharing at craft card and thanks for sharing at craft this week.

    SvarSlett
  6. Hvor er det virkelig smukt lavet! Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...