søndag 1. desember 2013

DT ProMarker Norge

Endelig er den her! Den siste måneden i året, julemåneden! Det kan vel være at jula er mest for barna, men jeg har gledet meg til 1. desember leeeenge og jeg gleder meg som en unge til selveste julaften! I år har jeg jo også fått brukt masse tid på julescrappeprosjekter allerede og jeg er langt fra ferdig enda. Og jeg koser meg virkelig med julemusikk på høyttalerne og julepapirer mellom fingrene.

Og nå er det på tide med en ny utfordring hos ProMarker Norge. Du kan jo gjette hva det er, men for å være sikker må du kikke inn i bloggen. ;-)

*It's finally here! The last month of the year, the christmas month! The christmas might be mostly for the kids, but I've been looking forward to December for a looooong time and I'm anticipating christmas eve just as much as a kid! This year I've got to spend a lot of time on christmas crafting already and I'm far from finished yet. And I'm enjoying myself so much with christmas music on the speakers and christmas papers in my hands.
And now it's time for another challenge at ProMarker Norway. You can guess what the challenge is, but you'll have to stop by the blog to be sure. ;-)*

På dette kortet har jeg brukt ark fra Kaisercraft og ett av de nye bittesmå teksstemplene fra Norsk Stempelblad. Jeg var litt usikker på om jeg ville like dem når jeg først så dem, men jeg tror de vil bli godt brukt her etterhvert. 
Motivet er fra Vildastamps og fargene jeg har brukt er listet under. Rundt kanten på motivet har jeg stemplet med poststempler fra Kort og Godt. Julestjerna er en die fra Magnolia og kvistene under er en MS punch.

Ta turen innom PMN-bloggen og hent litt mer inspirasjon fra de andre DT-jentene også, og sleng deg med på utfordringen!
*I've used papers from Kaisercraft on this card and one of the new tiny sentiment stamps from Norsk Stempelblad. I wasn't sure I would like them when I first saw them, but I think they'll be well used eventually.
The image is from Vildastamps and the colors I've used are listed below. Around the edge I've stamped with post stamps from Kort og Godt. The poinsettia is a die from Magnolia and the branches are an MS punch. Stop by The PMN-blog and get some more inspiration from the other DT-gals and join in the challenge!*

Farger/Colors:
Hud/skin: Nutmeg (FM), Dusky Pink, Oatmeal, Blush, Light Fawn (FM)
Kinn/cheeks: Rose Pink, Pastel Pink
Hår/hair: Warm Grey 1-3
Kjole/dress: Ice Grey 5, Burgundy, Ruby, Berry Red
Forkle/apron: Sandstone, Champagne (FM), Linen
Sko/shoes: Walnut, Cocoa, Cinnamon
Skygger og andre/shadows and others: Warm Grey 1-5, Soft Aqua, Antique White, Satin, Linen, Blender

Challenges:
I ♥ ProMarkers #196 - Anything goes
Cute Card Thursday #297 - Anything goes
Totally Papercrafts #195 - Ho, ho, holidays
2 Sisters #172 - Anything goes
My Besties Norge #7 - Jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...