fredag 8. mars 2013

KOM 4 - Grønt

Her om dagen viste jeg fram et grønt kort som jeg opprinnelig laget til runde 4 i Kort-O-Mania, men jeg ble ikke helt fornøyd med det, så jeg laget et nytt.

Jeg har brukt de samme arkene, et juleark fra Paper Loft og et noteark fra Inkido. Sommerfuglen er Vivienne fra Memory Box, som er limt på akvarellark farget med Distress Markers. Teksten er fra Staz og blomstene fra Wild Orchid Crafts. Tusen takk for stemmene jeg fikk i runden!

Ha en fabelaktig flott helg!

4 kommentarer:

  1. Dette kortet var nydelig! Lekker sommerfugl! Vet ikke hvorfor du ikke ble fornøyd med dette??? Ha ei god scrappehelg.

    SvarSlett
  2. Jag är ju helt barnsligt förtjust i notpapper och tycker att det här kortet är riktigt, riktigt snyggt!!

    SvarSlett
  3. I love this one! Og jada, jeg elsker det virkelig :D Har beundret blomsteroppsettet leeeenge, flere ganger... Og selv om jeg har de samme blomstene, legger de på samme måte.. så blir ikke resultatet slik som ditt :S Og ja... på mitt siste kort forandret Blossom min søte rosafarge! Fy så sint jeg ble altså... tips til en som faktisk holder rosa rosa? Dumme Blossom, den blomstrer ikke mye nå der den ligger borti skammekroken...

    SvarSlett
  4. ps: har jo hatt tusjene i evigheter, men sliter med de. Prismacolor er mer reale, de endrer ikke farge :D Så det er de jeg har brukt mest...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...