onsdag 13. februar 2013

KOM 1 - Morsdag

Årets første runde av Kort-O-Mania på scrapping.no er i gang! Denne gangen sponset av Hallerud Kultursenter.
Den første oppgaven var enkelt og greit "Morsdagskort" og slik ble mitt bidrag.
 
Basen er Bazzill Canvas White. Mønsterarket er en rest av et Maja Design ark fra Vintage Winter kolleksjonen. Juleark, ja, men jeg syns det fungerte helt fint til dette formålet også. :) Panelet i kraft er stemplet med et chevron bakgrunnsstempel fra Hero Arts i Fluid Chalk Frost White og montert på 3D puter. Kakeservietten er fra Wilton, Baker's Divine Twine og en knapp fra AnMa. Hjertene er stanset ut med en EK punch fra det samme Maja-arket (for- og bakside) og den lille tag'en er stanset ut med en punch fra Foto Knudsen.
Teksten er fra Kort og Godt, stemplet med Fluid Chalk Creamy Brown. De fleste kantene er også såvidt svertet med Creamy Brown. Til slutt rundet jeg hjørnene oppe, bare for moro skyld.
Takk for stemmene jeg fikk i denne runden! Gleder meg til neste runde. :)
 

2 kommentarer:

  1. Lovely card :) so pretty. thanks for seeing my blog and leaving a comment!

    SvarSlett
  2. Sweet card, Renate! Such soft colors and pretty elements. Thank you for visiting my blog! hugs, de

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...