mandag 26. november 2012

Lilla telyskort

Jeg har det så travelt om dagene at det blir fint lite tid igjen til blogging. Men nå har jeg innvilget meg selv en liten pause for å vise frem dette telyskortet jeg lagde tidligere. *I'm so busy these days that there's not much time left for blogging. But I've given myself a little break to share this tea light card that I made earlier.*
 
Jeg gjorde et lite dykk i restearkene mine for å lage disse telyskortene før julemessa. Dette arket er antakelig ett av de første mønsterarkene jeg noensinne kjøpte og jeg aner ikke hvor det kommer fra. Men jeg vet at teksten er fra Kreativ Hobby og de fleste blomstene fra WOC. *I did a little diving into my scrap papers to make these tea light cards before the christmas charity fair. This paper is propably one of the first papers I ever bought and I have no idea where it's from. But I know that the sentiment is from Kreativ Hobby and most of the flowers from WOC.*

Innsiden er som alltid fylt med telys, teposer og en dekorert fyrstikkeske. *The inside is as always filled with candles, tea bags and a decorated matchbox.*

Mitt nye Raggsocka-stempel fra ROX blir flittig brukt, her i en variant med et Hero Arts stempel inni. *My new personal Raggsocka-stamp from ROX is used a lot, here in a version with a Hero Arts stamp inside.*

Challenges:

5 kommentarer:

  1. This is an absolutely beautiful gift idea! :)

    SvarSlett
  2. Gorgeous. Lushious colors.

    Thanks for joining us at Creative Card Crew.

    Mari

    SvarSlett
  3. Dette kortet var kjempe flott. Fine farger også så gøy med alt inni. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort. Tusen takk for at du deltar hos NSHK. Lene

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...