fredag 2. mars 2012

As good as it gets

Å fargelegge motiv er ikke noe jeg gjør hver dag akkurat, men når min datter ønsker seg kort med motiv til bursdagen sin, kan jeg ikke annet enn å finne frem tusjene.
 Nå er det noen dager siden bursdagen hennes, men kortet ble ikke ferdig før i dag. At jeg kom sent i gang med kortet var en ting, men i tillegg brukte jeg tre dager og uttallige trykk før jeg måtte innse at dette var så bra som det gikk an å få det med mine begrensede evner innen fargelegging. *Coloring images is not excactely something I do every day, but when my daughter wants a card with an image for her birthday, I have to break out my markers.
It's been a few days since her birthday, but the card wasn't finished until today. For one, I got off to a late start, but in addition, I spent three days and countless prints before I had to admit that this is as good as it gets with my limited skills in colouring.*

Jeg har brukt Magnolia ark i turkis og rosa, som er to av hennes favorittfarger. Seambinding båndet er farget med Distress Ink, Spun Sugar. *I've used Magnolia papers in turquoise and pink, two of her favourite colours. The seambinding ribbon is colored with Distress Ink, Spun Sugar.*

Selv om jeg ikke bruker fargelagte motiver til hverdags, har jeg en liten samling stempler. De fleste av dem er digitale stempler som jeg har vunnet i ulike utfordringer. Dette motivet er fra Saturated Canary og det nyeste i samlingen. Da jeg vant denne premien, fikk min datter hjelpe meg å velge motiv og Maddie ble hennes soleklare favoritt og dermed et åpenbart valg til bursdagskortet. *Even though I don't usually use colored images, I do have a small collection of stamps. Most of them are stamps I've won in different challenges. This image is from Saturated Canary and the newest in my collection. When I won this prize, my daugther helped pick the images and Maddie here was her absolute favourite and therefore an obvious choice for the birthday card.*

Snøfnuggene har jeg fått av herlige Silje, som trøst for at jeg ikke fikk tak i MS Scandinavian Snowflake punchen. Her har de fått et strøk Stickles og en ørliten sverting med Distress Ink, Spun Sugar. *I got the snowflakes from lovely Silje, as a consulation when I couldn't get a hold of the MS Scandinavian Snowflake punch. I've given them a touch of Stickles and a tiny bit of inking with Distress Ink, Spun Sugar.*



Supplies:
Paper: Bazzill, Magnolia
Stamps: Saturated Canary (Maddie), Papirloftet (sentiment)
Ink: Distress Ink - Spun Sugar, Versafine - Onyx Black, ProMarkers
Accessories: Snowflakes (Diecuts from MS punch), pearls (Prima), Stickles - Icicles (Ranger), Seambinding ribbon (WOC)




10 kommentarer:

  1. åh,,,,, hvor er den dog herlig, skønt motiv.

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
    knusss♥

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, motivet var kjempefint fargelagt. :) Har også sååååå lyst på den snøflak punchen fra MS... Den er så fin!
    God helg. :)

    SvarSlett
  3. Sikke et herligt kort.
    God weekend.

    SvarSlett
  4. wow absolutely stunning card I love that image and your colouring is superb thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    SvarSlett
  5. Nydelig!! Lekkert motiv som er kjempeflott farget :) Så flotte farger du har brukt :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  6. Dit kort er da blevet super fint! Lækre farver du har valgt. Tusind Tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  7. Et nydelig kort med et flott fargelagt motiv!
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring:)

    SvarSlett
  8. Et flott kort fra deg:)
    Herlig bruk av pastellfarger på prosjektet ditt. Takk for at du deltar hos Papirdokkene og lykke til:)

    klem fra Angella

    SvarSlett
  9. Herlig kort i herlige farger, og det trykket du har brukt var kult:))

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort og et helt herlig motiv!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene:)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...