søndag 10. april 2011

Testing Techniques - part 3

Noen ganger er det gøy å teste ut nye ting og komme ut av "komfort-sonen". I dag var ikke en av de dagene. Det begynte med en skisse fra Mojo Monday og et mønsterark som jeg ikke aner hvor det kom fra. Og derfra ble det bare verre! *lol* Men jeg fikk i det minste prøvd ut en ny MS kant punch og ny Spellbinders dies, og jeg prøvde meg på "stenciling" med dies'en.


*************
Sometimes it's fun to try out new things and get out of the comfort zone. Today was not one of those days. It started with a sketch from Mojo Monday and a DP that I have no idea where it came from. And from there it only got worse! *lol* But at least I got to try out a new MS edge punch and a new Spellbinders die, and I tried stenciling with the die.

3 kommentarer:

  1. Such a cute card. Love that birdie. Thanks for playing Mojo Monday!

    SvarSlett
  2. Jeg synes nu jeg har set det der var værre *Griner* Dit kort er da sødt! Og det er altid spændende at prøve nye teknikker. Hav en herlig uge.

    SvarSlett
  3. Oh, so nice Bird is in the circle! Love the green paper a lot)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...