søndag 9. januar 2011

Endelig noe brukbart!

Etter noe som virker som en evighet uten å ha laget noe jeg har vært fornøyd med, fikk jeg endelig et relativt bra resultat i dag! Denne gangen takket være min kjære mann som ga meg en hel masse gode tips. Leverer denne inn til utfordringen hos Creative Card Crew og krysser fingrene for at kreativiteten flyter videre i morgen.



**********
After what seems like an eternity without making anything I've been happy with, I finally got a relatively good result today. This time thanks to my darling husband who gave me loads of good ideas. I'm entering this for the challenge at Creative Card Crew and keeping my fingers crossed that the creativity will continue to flow tomorrow.

1 kommentar:

  1. adore this pretty soft coloured make, really breathtaking


    Good luck in the challenges.

    Sarah-louise x

    Designing for :
    Crafty Purple Frog, Bearly Mine Designs, Kenny K, Creative Card Crew.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...