torsdag 25. november 2010

Jeg er en favoritt!!


Jeg pleier ikke vanligvis å legge inn så mange innlegg på en dag, men dette kan jeg ikke la være å si noe om! Jeg er en av favorittene hos Kreative Krumspring!! Jeg ble så utrolig glad når jeg så det. Og når sant skal sies, ganske ydmyk. Når jeg ser hva andre får til, kan jeg ikke skjønne at noen syns mitt arbeid er noe bra! Men nå har jeg altså beviset for det, og det skal få plass i sidebaren min om et lite øyeblikk! :)
Se hva som ble sagt om kortet mitt, og de andre favorittene her.

************
I don't usually post this many times in one day, but I can't help but commenting on this! I'm one of the favourites at Kreative Krumspring challenge blog!! I was so incredably happy when I saw it. And truth to be told, quite humble. When I see what others can do, I can't believe that anyone would think my work is any good! But now I've got proof, and it will get it's proper place in my sidebar in just a sec! :) See what's been said about my card and the other favourites
here.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...