søndag 20. juni 2010

I gang igjen

Endelig synes jeg det begynner å bli litt lettere å lage kort igjen. Dette kortet er til en liten gutt som ble døpt i dag. Jeg har tenkt på dette veldig lenge og ikke hatt anelse om hvordan jeg ville ha det. Men når jeg først satte meg ned, gikk det nesten helt av seg selv, og det er sannsynligvis ett av de raskeste kortene jeg har laget!


************
Finally I think it's getting easier to make cards again. This card is for a little boy who was christened today. I've been thinking about this for a long time and haven't had a clue about how I wanted it to be. But when I finally sat down it all just came together and it's propably one of the fastest cards I've ever made!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...