fredag 25. juni 2010

Enkelt og greit

Etter ni måneder som offisiell kortlager, tror jeg at jeg har funnet stilen min, og den er enkel. (I alle fall for øyeblikket.) Jeg bruker omtrent aldri motiv på mine kort og foretrekker guttekort fremfor jentekort. Jeg syns vintage og jentekort med blonder og stæsj er utrolig vanskelig! Pent å se på, men vanskelig å lage. Dette derimot, er det jeg liker:



************
After nine months as an official cardmaker I believe I've found my style and it's simple. (At least for the time being.) I hardly ever use motif on my cards and I prefer to make cards for boys than for girls. I think vintage and girlie cards with lace and decor is incredably difficult! Pretty to look at, but hard to make. This, on the other hand, is what I like!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...