fredag 16. april 2010

Tyven, tyven, skal du hete

Jeg må tilstå: Jeg er en notorisk tyv, kanskje til og med kleptoman! Når jeg ser et nydelig kort, et stilig oppsett eller en lekker detalj, må jeg bare prøve det selv! Det fjerde og foreløpig siste bestillingskortet skulle være til ei nyfødt jente. Så når jeg skulle kose meg med sukkersøtt og rosa, fant jeg en idé jeg bare måtte bruke.

Idéen med en scalloped circle med tråder over, så jeg i bloggen Running With Scissors. You really should check out the blog. I've been following Tracey long before I got a blog of my own, and I promise you, it's well worth a visit! You're such an inspiration, Tracey! Thanks for sharing your wonderful creations!

Jeg håper virkelig ingen tar det ille opp når jeg bruker en idé, men heller ser på det som et kompliment! Når jeg har holdt på med dette like lenge som noen av dere, håper jeg at jeg har så mange gode ideer selv at andre kan finne inspirasjon hos meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...