lørdag 10. april 2010

En rolig formiddag

Rolige formiddager er det ikke mange av, så de må utnyttes til fulle! Jeg burde ha begynt med de mange bursdagskortene som skal ut snart, men helgen er som kjent ikke bare burde, burde! ☺
Etter en runde i materiellet mitt, fant jeg ut at jeg "manglet" mye for å begynne med noe av det jeg burde gjort. Så da ble det en heftig shoppingrunde på nett i stedet *GLIS*.

Og mens jeg venter på mange spennende pakker i posten, fikk jeg lyst til å prøve meg på ett av de prosjektene som har blitt nedprioritert, nemlig en Yatzyeske. Blokka og terningene var kjøpt inn for lenge siden, jeg trengte bare en liten dytt for å komme i gang.

Da passet det bra at Kort-o-manias utfordring denne gangen er: "Lag et kort, en boks eller hva det måtte være etter en mal, en tutorial/oppskrift!"

Malen har jeg funnet hos Kreativ Hobby, og slik ble resultatet:

8 kommentarer:

  1. ejjjj for en god ide med yatzy box og super flot.

    100000 tak for at du deltager på kort o manias udfordring.

    SvarSlett
  2. Kjempe fin! Er det en eske eller en mappe forresten, til å ha yaziblokk ol oppi? For det var lurt igrunn :D

    tusen takk for at du deltar på vår utfordring på kort o mania!
    klemmm fra Linda

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige kommentarer! :-)
    Det er en eske med plass til blokk, terninger og faktisk en penn eller blyant også! ;-)

    SvarSlett
  4. Kjempelurt og flott!
    Jeg legger meg til som følgewr hos deg,og ønsker deg velkommen til meg :-)
    Klem fra Helle

    SvarSlett
  5. Dette var jo kjempe smart!
    legger meg til som følger og håper at du tar deg en tur innom min blogg.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Så utrolig lurt, det var en pen eske. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  7. Så flott denne var :-) Veldig praktisk og dekorativ.
    Morsomt med pakker i posten, tenker du gleder deg!
    Ha en fin kveld.
    Klem Guro

    SvarSlett
  8. så nydelig yatzy-eske du har laget.
    flotte farger og lekker pyntet.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...